zondag 23 april 2023 om 9.30 uur te Steggerda

kerkdienst
Voorganger(s): Ds. A.C. Meesters

Welkom en mededelingen

Lied 215:1,2,3 (Ontwaak, o mens, de dag breekt aan)

Groet en bemoediging

Lied 215:4,5,6

Gebed

Lied 150a:1,2,3,4 (Geprezen zij God)

Leefregel

Gebed bij de opening van Gods Woord

Schriftlezing: Genesis 28:10-22

Lied 146:1,2,3 (Zing, mijn ziel, voor God uw Here)

Schriftlezing: Lucas 24:13-35

Lied 646:1,2,3,4 (De Heer is onze reisgenoot)

Prediking
Orgelspel

Lied 650:1,2,6,7 (De aarde is vervuld)

Dankzegging en voorbeden

Collecte voor diaconie en kerkrentmeesterlijk beheer

Lied 838:1,3,4 (O grote God die liefde zijt)

Zegen

Orgelspel

De uitgangscollecte is bestemd voor ZOA
ZOA biedt hulp, hoop en herstel aan slachtoffers van rampen en conflicten. Omdat ZOA in de gebieden zelf actief is, weten ze wat de mensen nodig hebben.
Dankzij de collecte kan ZOA hulp bieden aan mensen die slachtoffer zijn van een natuurramp of gewapend conflict.

Kinderopvang:     Ingeborg Kuperus
Collecte uitgang: ZOA

Voedselbank
Het product van de maand april: groente in pot of blik, houdbare melk, thee, koffiemelk, broodbeleg. En natuurlijk alles wat u wilt geven is welkom zoals aardappels, koffie
Warme huiskamer
Nog twee keer in het voorjaar ‘de warme huiskamer’ 26 april en 24 mei. Inloop vanaf 10.00 uur in het Anker voor gezelligheid, koffie en een lunch. Welkom!