zondag 30 april 2023 om 9.30 uur te Noordwolde

kerkdienst
Voorganger(s): Ds. A.C. Meesters

Welkom en mededelingen

Lied 66:1 (Breek, aarde, uit in jubelzangen)

Groet en bemoediging
Lied 66:2,3

Gebed om ontferming

Lied 413:1,2,3 (Grote God, wij loven U)

Leefregel

Lied 139:1,14 (Heer, die mij ziet zoals ik ben)

Gebed bij de opening van Gods Woord
Schriftlezing: Johannes 14:1-11

Lied 534:1,2,3,4 (Hij die de blinden weer liet zien)

Prediking

Orgelspel

Lied 653:1,4,7 (U kennen, uit en tot U leven)

Dankzegging en voorbeden

Collecte voor diaconie en kerkrentmeesterlijk beheer

Lied 919:1,2,3,4 (Gij die alle sterren houdt)

Zegen

Lied 708:1,6 (Wilhelmus van Nassouwe)

De uitgangscollecte is bestemd voor christelijke muziekvereniging Crescendo

Voedselbank
Het product van de maand april: groente in pot of blik, houdbare melk, thee, koffiemelk, broodbeleg. En natuurlijk alles wat u wilt geven is welkom zoals aardappels, koffie

Noodkreet van Kerk en Samenleving–Radio Centraal: nieuwe vrijwilligers nodig
Er zijn op dit moment te weinig vrijwilligers om de boel draaiende te houden. Het gaat om Opname, Presentatie en met name om de Techniek. Bij het team Techniek zijn er zeker minimaal 3 personen nodig! Komen er voor 15 mei geen aanmelding van nieuwe vrijwilligers binnen, dan is men helaas gedwongen te stoppen met uitzending van kerkdiensten en De Korenschuur. Voor informatie en/of aanmelding bij Seppie Bouius  (06-24519052). Ook Fokje Peereboom en Hendrik Dekker kunnen informatie geven.
Liedboekdag: tien jaar jong is het Liedboek dit jaar. Daarom is het tijd voor een grootse liedboekdag; zaterdag 13 mei a.s. 10.30 – 16.30 uur in de Sint Joriskerk in Amersfoort. We zingen parels uit het Liedboek en de aanvulling Psalmen anders en sluiten de liedboekdag af met een vesper.
Aanmelden: https://www.kerklied.net/event/liedboekdag-amersfoort/